foreverlupus

Direktlänk till inlägg 31 mars 2016

Är du min nästa teampartner?

Av Ida Gunnarsson - 31 mars 2016 17:30

-Är du arbetslös?

-Trött på ditt nuvarande jobb?

-Sugen på att tjäna extra pengar? 

-Nyfiken på att testa nya saker och vill utvecklas som person?


Jag söker dig som uppfyller alla dessa kraven på listan här nedan och som kan tänka sig vilja jobba med mig  


*Är du beredd att förändra ditt liv?

*Har du drömmar som du vill nå i ditt liv?

*Skulle du kunna tänka dig att bestämma över din egen tid?

*Hade du orkat med att vara din egen chef?

*Vill du välja att kunna jobba i vilken takt du känner för?

*Är du driftig och ordningsam och gillar att planera?

*Tycker du om att träffa nya människor och få dem att att nå sina mål tack vare dig?

*Har du alltid velat starta eget företag?

*Vill du utvecklas som person?

*Vill du kunna välja på exakt vilket ställe du vill i hela världen att jobba på?

*Skulle du kunna tänka dig att själv välja precis vilka personer du vill jobba med?

*Vill du bli uppmärksammad för varje framsteg du gör inför flera hundratals personer?

*Skulle du kunna tänka dig att rekommendera produkter till andra för att de ska må bra?


 


Skicka en intresseanmälan till mig så kanske vi kan börja jobba ihop som teampartners eller om du är sugen att tjana extra pengar som återförsäljare. Tveka inte att höra av dig om du har frågor osv!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Gunnarsson - 12 juni 2016 18:43

Det var ett tag sen som jag bloggade och det har berott på massa olika saker som dykt upp i livet! Men känner att idag orkar jag skriva lite...    Först och främst vill jag bara be om ursäkt till allas liv som jag "mörknat" med min nedstämdhet och ...

Av Ida Gunnarsson - 15 maj 2016 20:04


Ja nu är det nog. Jag har svårt att koncentrera mig på mitt jobb för allt jag gör blir halvdant, jag ballar ur för ingenting, jag hittar inte glädjen i någoting alls och allting är bara så extremt jävla jobbigt då ångesten har tagit över mitt huvud i...

Av Ida Gunnarsson - 15 maj 2016 20:00


Hejsan hejsan!   Vilket utmande jobb jag har! Det kan verkligen skilja sig från dag till dag då man tar kontakt med så många människor som man både känner och inte. Vissa blir man positivt överraskade av medans andra har tråkiga attityder.  Men...

Av Ida Gunnarsson - 27 april 2016 14:01


Nu var det ett tag sedan som jag bloggade.   Det beror bland annat på att jag inte har orkat på grund av en käftsmäll som jag fått av mina utsättningssymptom efter mina antidepressiva piller. Min hjärna håller på att förändras och då blir bieffek...

Av Ida Gunnarsson - 17 april 2016 14:19

Hela min helg blev inställd på grund av att jag i fredags blev dunderförkyld med influensa   så det fick bli hemma arbete istället, men det skadar inte. Ibland går det inte som man vill men då är det bara till att bita ihop och göra det bästa av sake...

Presentation


Mitt namn är Ida Gunnarsson, 24 år och bor i Östra Frölunda.

Här kan ni följa en mix av min väg som återförsäljare av aloe vera produkter och samtidigt vardagen med min sjukdom SLE hur det hänger ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards