foreverlupus

Direktlänk till inlägg 31 mars 2016

C9 C9 C9 C9 C9

Av Ida Gunnarsson - 31 mars 2016 18:46

 


Har du gått med dina extrakilon alldeles för länge eller har sötsuget allt för ofta? Du kanske dricker för mycket kaffe eller vill sluta med rökning? Eller kommer du i väg till gymmet allt för sällan för att du saknar motivation? Vägen är närmare än vad du tror att förändra ditt liv, du behöver bara bestämma dig!
Jag kan rekommendera change 9. Det är programmet som på nio dagar rensar din tarm mot slagg och samtidigt får dig motiverad till att träna och äta rätt. Det medföljer ett häfte i boxen som är enkelt att följa dag för dag och steg för steg mot ett hälsosammare liv. Det ingår även aloe vera drycker av högsta kvalitet som ger dig vitaminer, proteinshakes, fibrer, och kosttillskott som hjälper dig med fettförbränning och minskad risk för utmattning. Det finns självklart plats för vanliga måltider efter de 2 första dagarna och recept som du kan följa.
Detta är alltså inget viktnedgångsprogram utan en kickstart för ett välmående liv till dig som behöver hjälp på traven. Bieffekten kan dock vara att du tappar i vikt.


Detta är mina resultat efter mina nio dagar. Jag tappade 3 kg och fick minskat sötsug. Jag saltar min mat mindre, äter mer grönsaker och färsk mat som jag lagar från grunden och sist men inte minst besöker jag gymmet oftare. Det har hjälpt mig en bra bit på vägen mot mitt mål.

 


Få ny inspiration och ta nästa steg mot att må bättre och att se bättre ut. Forever F.I.T 1 kommer lära dig ett nytt sätt att se på kost och träning. Det ger dig också kunskapen du behöver för att få ny inspiration och förändra din kropp till det bättre!
Steg tre i programmet, Forever F.I.T 2, är ett 30-dagars kost- och träningspaket som drar nytta av allt du lärt dig och tar din kropp till nästa nivå genom att finjustera din kost och öka muskelbyggande träning och hur du kan stay fit.



     

"Tycker du att livet är för kort för att göra någon förändrig?
Bättre kost och motion gör så att du lever längre!"   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Gunnarsson - 12 juni 2016 18:43

Det var ett tag sen som jag bloggade och det har berott på massa olika saker som dykt upp i livet! Men känner att idag orkar jag skriva lite...    Först och främst vill jag bara be om ursäkt till allas liv som jag "mörknat" med min nedstämdhet och ...

Av Ida Gunnarsson - 15 maj 2016 20:04


Ja nu är det nog. Jag har svårt att koncentrera mig på mitt jobb för allt jag gör blir halvdant, jag ballar ur för ingenting, jag hittar inte glädjen i någoting alls och allting är bara så extremt jävla jobbigt då ångesten har tagit över mitt huvud i...

Av Ida Gunnarsson - 15 maj 2016 20:00


Hejsan hejsan!   Vilket utmande jobb jag har! Det kan verkligen skilja sig från dag till dag då man tar kontakt med så många människor som man både känner och inte. Vissa blir man positivt överraskade av medans andra har tråkiga attityder.  Men...

Av Ida Gunnarsson - 27 april 2016 14:01


Nu var det ett tag sedan som jag bloggade.   Det beror bland annat på att jag inte har orkat på grund av en käftsmäll som jag fått av mina utsättningssymptom efter mina antidepressiva piller. Min hjärna håller på att förändras och då blir bieffek...

Av Ida Gunnarsson - 17 april 2016 14:19

Hela min helg blev inställd på grund av att jag i fredags blev dunderförkyld med influensa   så det fick bli hemma arbete istället, men det skadar inte. Ibland går det inte som man vill men då är det bara till att bita ihop och göra det bästa av sake...

Presentation


Mitt namn är Ida Gunnarsson, 24 år och bor i Östra Frölunda.

Här kan ni följa en mix av min väg som återförsäljare av aloe vera produkter och samtidigt vardagen med min sjukdom SLE hur det hänger ihop.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards